
Vznik OFF studia
Moje dnes již zaniklé OFF Studio vydalo během své existence pět PC her. S vývojem jsem začala přibližně v roce 2001, inspirována klasickými adventurami, jako je Legend of Kyrandia. Vývoj mé první hry probíhal poměrně divoce. Začala jsem si na počítači kreslit, aniž bych měla příběh, uměla animovat, nebo měla zkušenosti se scripty a dalšími technickými záležitostmi. Přesto jsem všechno postupně zvládala řešit. Zásadní zlom nastal, když jsem na tehdejším chatovacím serveru Mageo potkala Jana Nedomu. Shodou okolností vyvíjel PC platformu, na které bylo možné tvořit adventury. Velmi mi pomohl, a to nejen na začátku, ale prakticky po celou dobu existence OFF Studia.
Pět kouzelných amuletů (Five magical amulets)
datum vydání: 28.4.2005
S vývojem první hry mi nesmírně pomohl také Tomáš Krajča, tehdejší redaktor Bonuswebu. Bonusweb byl internetový magazín zaměřený na hry. Jednoho dne jsem si Tomáše pozvala na pivo a řekla mu zhruba toto:
„Tady mám asi 40 obrázků k adventuře, ale nemám příběh. Potřebuji, abys ho napsal.“
Po prvotním šoku a ujištění, že si nedělám legraci, Tomáš nabídku přijal. Napsal první kapitolu pohádkové adventury Pět kouzelných amuletů. V té době mi nikdo nevěřil, že bych někdy zvládla dát celou hru dohromady.
Přesvědčila jsem je demem, které obsahovalo právě první kapitolu hry. Nakonec se hra dočkala celkem čtyř kapitol a 70 obrazovek. Vývoj trval 5 let a hra má, až na dabing, vše, co k pořádné adventuře patří – pohádkový děj, různé lokace, nazvučení, a dokonce ve hře sněží. Vydali jsme k ní i soundtrack. Hudbu k celé hře vytvořil Jerrot, který byl tehdy aktivní na freeware scéně adventurních nadšenců.
Amulety vyšly v době, kdy se hrálo pouze na PC, tedy ještě před masivním boomem herních platforem. Adventury tehdy byly vymírajícím žánrem, což možná přispělo k tomu, že si hra získala ohromné množství stažení a krásné ohlasy od fanoušků. Amatérská hra tak „dobyla svět“ a dodnes má v mém srdci speciální místo.
Příběh: Pět kouzelných amuletů
Mladá dívka Linda se v den svých osmnáctých narozenin se dozví o pěti amuletech, tajné moci, která udržuje život v zemi Nyron v rovnováze. Zlý čaroděj Zarkyran vlastní jeden amulet a hledá další čtyři, aby mu dodal sílu. Twelga dá Lindě jediný amulet ve svém držení a pošle ji na misi, aby našla zbývající amulety a zastavila Zarkyranovy plány.Herní doba: cca 3 hodiny
Překlad do pěti světových jazyků
Vlastní soundrack
PC, IOS a google verze
V současnosti v péči fanoušků jako freeware na google store
Ve hře naleznete:
- 4 kapitoly
- Přes 70 ručně malovaných herních lokací
- vlastní soundtrack - Soundtrack Five magical amulets
- 50 interaktivních postav
- ve hře zabudovaný hint systém
Recenze:
"...zaujala mě zápletka? Pohltila mě hudba? Přenesla mě grafika do jiného světa, kde jsem na chvíli zapomněl na všechny své starosti? Záleželo mi na osudu postav? Bavil jsem se u toho všeho? Odpověď na všechny tyto otázky je ANO." - GameBoomers.com
"...pokud hledáte roztomilou, nenásilnou hru, plnou kouzel a magie, tohle je výtečný způsob, jak strávit několik poklidných večerů.L - JustAdventure.com
"Pět kouzelných amuletů je pohádka v každém smyslu slova: rozsáhlá, nápaditá a úchvatná ve svém vyprávění, a to všechno zabaleno v ideální prezentaci, kterou si vychutnají jak děti, tak jejich rodiče." - AdventureGamers.com
"Vážně mě nenapadá, co hře vytknout, jelikož vše je zpracováno hladce a bez vážnějších problémů. Pokud jste fanoušek žánru, tahle hra vám rozhodně nesmí uniknout." - Reloaded.org
Autoři:
Námět: Olga Fábry
Scénář a dialogy: Tomáš Krajča
Scripty: Olga Fábry, Jan Nedoma
Hudba: Jerrot
Nápady na pokračování existovaly, ale nikdy se neuskutečnily. Přesto – nikdy neříkej nikdy. Třeba se jednou do Nyronu, světa, kde žije Linda a další postavy, ještě vrátíme.

Pět vražedných démonů
Grafika, animace: Olga Fábry
Grafické koncepty: Jan Durdík
Scénář: Jan Nedoma, Olga Fábry
Hudba, zvuky: Vojta Nedvěd
Jazyk: čeština, angličtina, polština
Datum vydání: 4.6.2006
download pc verze: 5ld_setup.exe - soubor exe, 14,3 MB
Krátká parodická 2D adventura v rozlišení 800 x 600.

Wilma Tetris
Vývoj: OFF Studio & Dead-code software
Grafika: Olga Fábry
Programování: Jan Nedoma
Hudba, zvuky: Jan Nedvěd
Čas vývoje : 7 dní:)
Datum vydání: prosinec 2003
Klasický tetris obohacený o vedlejší postavu Wilmu ve hře.
Ocenění: První místo v soutěži Českých Her
Cheaty: Pro hraní "Night Mode" stačí v obrazovce s hlavním menu kliknout na obrázek srdíčka a Wilma se ve hře svleče donaha:)
viz první obrázek ve screenshotech

Helga v nesnázích
Oficiální stránka hry a download: www.helgalgame.com
Helga v nesnázích (Helga deep in trouble) je poslední hrou, kterou jsem pod značkou OFF Studio vydala. Poté jsem se totiž začala věnovat grafice na profesionální úrovni, a tak už na pc hry, jejichž vývoj trvá několik let nezbýval čas. Také nastal boom her na mobilech a tabletech, hry začali vydávat všichni.
Příběh: Helga v nesnázích
Příběh hry se odehrává v na neznámém místě v neznámém státě v současné době kdy Helga, majitelka společnosti Kick Off Studio (K.O.S.) vyrábějící hry musí řešit krizi své firmy.
Helga je proto nucena většinu své firmy odprodat a vyhlásit konkurz na nového šéfa. Stane se, že na konkurz příjde i poněkud hloupá, ale všehoschopná kandidátka Magda a stačí jí málo aby zapůsobila na převážně mužský kolektiv K.O.S. V následujícím (trochu škodolibém) hlasováním je tak Magda jednoznačně přijata, Helga degradována na sekretářku, dokud…se nevzbouří a nepokusí se získat všechno zpátky.
Ručně malované prostředí v rozlišení 800×600, množství animací, celkem 27 herních obrazovek, cca 25 herních interaktvních postav, kolem 90 itemů, herní doba minimálně kolem šesti hodin.
Jazykové verze: Aj, ČJ
Minihry (a featury ve hře) : aktivní používání mobilu, internetu (malovaného, zabudovaného ve hře), střídání dne a noci, minihra na způsob “převlíkaček“, minihra zajíci a mnohé další.
A co dál? K tomu všemu nabízíme hráčům bonusobou kapitolu hry!
Autoři
Námět, dialogy, animace, scény: Olga Fábry
Scénář: Jan Nedoma & Olga Fábry
Anglická lokalizace hry: Jan Nedoma
Trailer, animace loga, technické rady: Petr Šťastný
Hudba, zvuky: Vojta Nedvěd
Betatesteři: Michal Wendl, odnorf